Still going strong.

Jag har varit riktigt dålig på att sköta bloggen, men det innebär inte att viktminskningsresan har stoppat. Allt går över all förväntan och jag märker redan resultat. Jag äger ingen våg, men däremot köpte jag nya kläder under veckan och jag fick gå ned en storlek på både jeans och tröjor. :)

Jag har inte fallit av vagnen en enda gång, jag känner mig inte ens frestad på godis, kakor, dricka och liknande. Jag fortsätter att äta nyttigt och fettsnålt och jag känner mig piggare och gladare än på länge.

Jag motinerar på något sätt dagligen och jag som förr hatade det ser nu fram emot den stunden. Det känns verkligen som att jag är på rätt väg. En extra motivation blir det också när andra ser det, flera stycken har kommenterat att jag ser smalare ut. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0