Nytt försök

Jag bloggade här för några månader sedan och påbörjde då min viktnedgång och gick ned några kilon. Men sedan slog en tragedi till och all motivation försvann och jag hade fullt upp med att överleva där ett tag. Nu sitter jag här och känner mig fetare än någonsin och jag äcklas av mig själv. Nu har jag energin till att ta tag i detta igen.

Från och med i morgon så är det regelbunden träning och endast nyttig kost som gäller igen, jag vet ju att jag mår så mycket bättre när jag sköter om mig själv och min kropp.

Hade tänkt försöka få en kickstart för att verkligen få motivationen på topp, så jag kikade lite på Cambridgekuren. Blev väldigt nyfiken på att testa, men priset stoppar mig i dagsläget. Får försöka klara det ändå, i alla fall fram till april när ekonomin ljusnar igen.

Så nu kör vi, mot ett smalare liv. Hänger ni med?

Kommentarer
Postat av: Therese & Co
2011-03-03 @ 14:53:22 URL: http://domestictherese.blogspot.com/

Ibland sätter Livet käppar ihjulet för ens planer. Jag har börjat äta GI inspirerat, skurit ner på kolhydrater, socker och vitt mjöl. Mår så mycket bättre. Lycka till med din resa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0