Välkomna.

Vad glad jag blev när jag såg att ni är flera som har hittat och ni lämnar en rad efter er, det sporrar och jag hoppas att ni fortsätter med det. :-)

Nu är det tio dagar sedan jag startade min viktresa och hittills känns det löjligt enkelt, jag mår bättre än vad jag gjort på länge och jag har inget sug efter "vanlig" mat eller sötsaker. Förr har jag alltid känt att jag gör avkall på saker när jag försöker gå ned i vikt, men inte den här gången. Motivationen är på topp och jag känner mig bara glad och nöjd.

Kanske kan en stor del ligga i att magen är bättre än på länge. Min magkatarr är som bortblåst och det är obeskrivligt skönt, jag som är van att gå med uppsvälld mage och ha dagliga magkramper börjar nu förstå hur folk som inte har problem med magen mår.

Däremot efterlyser jag lite roliga recept på nyttig och kalorisnål mat, så sitter ni på något smarrigt får ni gärna dela med er. :-)


Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN
2011-01-26 @ 08:09:57 URL: http://www.modemartin.se

Hittar du på något kul i veckan? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0